Jom! Halang Autorun Tersebar



Pernah dengar tak autorun.inf?Autorun ini memang terdapat dalam setiap USB,CD,DVD dan lain-lain.Sebenarnya autorun memang tak berbahaya kerana dalam fail autorun.inf ini hanya terdapat sedikit sahaja kod.



[autorun]
open=autorun.exe
icon=autorun.ico

Contoh kod autorun.inf 


Tetapi,autorun.inf ini boleh menjadi sangat Evil apabila telah dimanipulate oleh sesetengah virus yang tak berperikemanusiaan.Ni yang buatkan aku hangin satu badan.So aku introducekan kepada korang,Autorun Eater..Walaupun konsep software ini sama seperti artikel aku yang lepas tetapi software ini lebis spesifik lagi bagi aku.Kenapa?Sebab software ini banyak feature dari software yang aku sebutkan dalam artikel yang lepas

Virus autorun.inf akan dibuang secara automatik (jika anda set).Jadi virus tidak akan memasuki sistem komputer anda secara semulajadi sendiri.Lihat screenshot



Selain itu,Software ini akan menunjukkan "Isi kandung" autorun.inf tersebut.Part ini yang paling best pada aku sebab boleh terjal kawan.Haha3x..Software ini akan menunjukkan "code genetik" virus tersebut.Korang mesti boleh memanipulasi kod ini kan?Memang suspicious dan precious!


Link untuk download

Autorun Eater
aku beri homepage software ini pasal untuk menyenangkan korang mendownload software yang terbaru dan fresh~
Baca FAQ (frequently ask questions) disini



0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha