Bagaimana Untuk Disabled Copy,Paste,Cut,Delete Dan Rename


Aku suka guna software ini untuk menghindari pencuri yang tak bertamadun terutamanya sepupu aku yang boleh dikatakan terer menggodam komputer aku.Habis pecah tembelang aku.Tapi korang jangan fikir tembelang tu bermaksud aku simpan benda yang bukan-bukan...So software yang dah lama aku guna ini akan aku sharekan kepada anda semua agar dapat digunakan untuk tujuan kebaikan dan bukan untuk tujuan kejahatan yang serious sam.

Memperkenalkan Prevent software!.Software ini akan melarang sesiapa sahaja kecuali anda daripada melakukan perkara CPCDR (copy,paste,cut,delete,rename)Fuh memang selesa lah guna software ini.


Software ini juga anda boleh disabled-kan Task Manager untuk mengelakkan si pencuri tak akan membunuh proses (kill Proses) dengan sewenang-wenangnya.Hotkey boleh dibuat untuk membolehkan anda untuk menghentikan prevent proses.Hanya anda seorang yang tahu..hahahaha3x (gelak cara orang jahat dalam citer batman)



Download Prevent Software

0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha