About me?


Ini Adalah Ruangan bagi menerangkan diri aku secara spesifik lagi berintegriti lagi.Kalau nak kenal,Aaaa..bacalah kat sini ya!

Namaku Heatzik.Nama samaran dalam dunia Internet.Aku tak suka orang tahu nama aku.Aku tak suka orang tengok muka aku.Aku tak hensem sangat lol.Tapi yang aku tahu aku ni seorang Geek Komputer tapi tak teribat lah dalam gejala hacking.

Kalau tengok kat blogger Profail aku,ada gambar kucingkan?Tu muka "real" aku hehe..Cyber Cat Who wrote A Blog.What's funny?Biasalah.Aku suka bergerak secara Underground.Tu lah pasal aku pakai gambar kucing aku.

Aku dah katam/habis sekolah.Dulu aku sekolah kat High School Muar.Orang muor punya blog nih!Jangan memain hoho.Kalau korang orang muar,letaklah komen kat bwah tuh...nanti boleh jumpa.Tak kiralah korang laki atau pompuan dan haram jika anda pondan.

About Kucing aku tu, nama beliau sasuke.Ya,Sasuke.Aku yang beri nama tuh.Sedap tak?Hohoho...Satu lagi inf pasal kucing aku ni adalah beliau masih teruna lagi..Aku sebagai pemilik lagilah teruna.Aku single dan Availble.Call me ya; No tel. 119

Satu lagi inf tentang aku.Blog aku ni baru lagi.Kalau ada pape sila beri tunjuk ajar.Aku sebenarnya dah lame berkecimpung dalam dunia blogging nih.Tapi disebabkan masalh dalaman aku terpaksa tutup blog aku yang lama.Sedih seh... 

Kalau nak rquest tutorial PM jer aku kat kotak komen bawah nih.Nanti aku buatkan.Atau korang tak paham Artikel BI nnti aku translatekan Insya-Allah.
Terima Kasih pasal lawat blogku!





blog comments powered by Disqus

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha