Download dari Youtube tanpa Software



Seperti Tajuk diatas,sukacitanya aku nak maklumkan bahawa sekarang ini anda semua boleh download video tanpa menggunakan otak 3rd party software. Download video yang anda cintai dan lazat berkrim serta disukai ramai dengan mengikuti tutorial warga Titanium di bawah dan download sampai pecah puas!




Pergi ke Youtube.Pilih video yang anda sukai!Contoh aku ambil video ini
Tunggu sampai si lembab scroll timer di bawah habis.
Kemudian, pergi ke direktori dibawah untuk mencapai matlamat anda.Tetapi anda perlu showkan hidden files anda dulu dalam folder Option.









Check balik Scroll timer di bawah video youtube itu! Sudahkah anda pergi ke alamat diatas? Nama Profail itu adalah profile yang tercatat dalam komputer anda.Kalau nama kau kucing maka kucing lah..

Sebentar lagi anda akan berjumpa dengan fail yang bernama fla(nombor).tmp.Contoh gua punya nama fail tersebut adalah  fla56.tmp.Untuk kenal dengan lebih 'mesra alam' lagi,fail ini datang dengan kemaluan saiz yang amat besar.Bergantung kepada panjangnya video tersebut


Ikut Step emas ini:
  1. Salin (copy) fail tersebut ke mana-mana fail yang kau sukai.(kalau Boleh)
  2. Jika tak boleh , Mesti semua ingat aku ni gila! "Wei Kucing!Apasal tak boleh copy ni?Windows tunjuk error plak!"
  3. Solution: Download Unlocker dulu.Menggunakan Unlocker,anda boleh force Copy fail .tmp ini ke dalam folder anda.Cara nak guna?Lihat rajah/gambar dibawah.

Click untuk besarkan beliau


Click untuk besarkan beliau



Pilih Copy dalam drop box dibawah.Siap sekali lagi ! Dah copy,rename fail tmp itu menukarkan [dot]tmp kepada [dot]flv. Contoh fail aku adalah fla56.tmp. hanya tukarkan kepada lawak.flv

Jangan malu-malu nak komen....Greenlight diberi kepada visitor seperti biasa...Ini baru part 1. 
Part 2 menyusul nanti...Tunggu..





0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha