Lindungi USB anda!


Setiap kali aku beri pinjam Pendrive/USB/FlashDrive pada kengkawan atau pergi ke Cyber Cafe pasti ada "buah tangan" Untuk aku sekeluarga.Jangan hairan dengan perkataan buah tangan itu sebenarnya adalah Virus atau malware dan semestinya bukan tupperware autorun yang menyakitkan hati aku sekeluarga.





Hancur luluh hatiku.Tetapi lepas aku dapat tahu dari Cnet , Library kesukaan aku,barulah aku tahu cara nak prevent benda ini dengan menggunakan software yang free lagi ringan.





Yup!Memperkenalkan...Panda USB Vaccine! bukan Kungfu Panda dan bukannya panda dari zoo China dan bukan juga brother bear.Aku suka guna software ini!Software ini akan membendung USB/CD/DVD daripada melakukan aksi terlampau , iaitu autorun.inf dan juga membendung tupperware malware daripada menyerang komputer anda.


Download sekarang dan pastikan komputer anda selamat dari anasir-anasir jahat!Saiznya agak kecil untuk anda download dan cara menggunakan pun senang.Nak tahu lebih lanjut,pergilah ke blog software ini.

6 comments:

pak long on 5/1/10 said... [Reply to comment]

salam...
mekasih berkongsi maklumat ngan pak long

Surau Al-Ghafur on 5/1/10 said... [Reply to comment]

ilmu berguna..ana pun nak torai..hehe..

heatzik on 5/1/10 said... [Reply to comment]

haha tq..try jgn x try

Cipina on 5/1/10 said... [Reply to comment]

wah..info bergunan ni..terima kasih

sukiminna on 5/1/10 said... [Reply to comment]

tq info..aku guna avast free edition jek.setakat ni masih blum keciwakan aku

penile implant on 13/3/18 said... [Reply to comment]

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha