Rahsia Auntie Mozie:Part 1


Korang pernah cuba tak buka Browser Auntie Mozie dalam Browser Auntie Mozie??Pernah Tak???

Trick kali nie,aku akan tunjukkan korang cara nak buka Auntie Mozie Dalam Auntie Mozie atau ayat yang lagi senang 2 dalam 1..!!!

PERHATIAN..!
Bergantung kepada ke'poweran' komputer korang..Kalau "hang-up","jammed","broken","sekat-sekat","sempot", jangan salahkan aku yer...

Trick nie korang boleh buat dengan Auntie Mozie jer...Uncle Explo tak boleh!Pasal die "jahat"


copy link nie dan letak dalam Address Auntie Mozie kat atas nun...




chrome://browser/content/browser.xul




Hehe,try la...tapi mesti anda alert dengan amaran aku kat atas nun....

Penat aku "tanya" kat Uncle Google....kalau dah tau bg la credit skit hehe....komen pun kira "kredit" juga la...





3 comments:

Kulanz Salleh on 13/12/09 said... [Reply to comment]

hehe.. dah cuba.. 1st time tau benda ni... mcm beranak auntie mozie tu.. akupun jadi pening terus... kredit utk ko bagi info ni.. :)

heatzik on 13/12/09 said... [Reply to comment]

hehe thank u

- on 13/12/09 said... [Reply to comment]

nice post..

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha