Jurus Pengunci Maut


Tajuk jer gempak...tapi post secipot....Baca dulu...nanti baru tahu jurus ape nie..! Ini dinamakan jurus IT


Post kali nie, aku nak perkenalkan satu software...khas untuk anda yang kaki game dan kedekut nak bagi adik-beradik n member main...



Software nie nie adalah GAME PROTECTOR....!!!!khas untuk gamer kedekut...Tapi ingat!Bukan untuk orang kedekut jer....Untuk IbuBapa pun boleh...Game ini untuk lock PC games Supaya anak2 tak boleh main game...

Senangkan???

Software nie bapak aku dah letakkan dalam komputer aku mase kecik2...So,bila aku bukak jer komputer senyap2 and tekan game favourite aku, dah dikunci dah....Sob..Sob...~
Software nie kecik jer....Tak sampai 1 mb...pastu senang nak guna..Nenek pun tau guna tau~

Link die,klik sini aku dah uploadkan untuk korang...

PERHATIAN!!!
software nie boleh buatkan korang jadi jahat sikit....Guna dengan tatasusila yang elok...

GameProtector

1 comments:

xxAdmin on 13/12/09 said... [Reply to comment]

tak nak aku download...hehe....kejam tul software ni..kikiki

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha