Tukar background Gmail


post kali ini mesti korang tak percaya kan???Hehe,Betul...!!!Tajuk jer gempak...Harap kalau ada salah tolong le maafkan ya Uncle Google....Heatzik tak berminat pon nak ketahui rahsia ni...tapi dah ternampak mesti bagitau kat semua blogger Malaysia...Kan post Lepas Uncle suruh sebarkan rahsia Uncle....Jangan marah...


Korang nak tau....Semalam aku nampak Uncle Google sembang2 dengan Auntie Mozie...Tak tau la ape yang diorang citer...tapi nampak gempak beb...!!So,aku try dekati diorang dengan memasang telinga aku sendiri...Nak tahu ape yang aku dengar???Astagfirullah......













"Mozie,you tak pernah pun bagi I hadiah,Asyik I aje searchkan u...U tau tak,I penat tau...sekurang-kurangnya bagilah I hadiah....."kata Uncle Google...

"Hmmm...ye ke sayang...Mozie nak buat surprise nie,hehe...Mozie dah buatkan abang satu Addon khas untuk abang...Cian abang ek....takpe...takpe...mozie dah siapkan addon abang tu,tunggu abang pakai jer...."Kata Auntie Mozie...


ARGHHHHHH.......!!
geli siot...


Aku dengar diorang cakap lagi,kalo nak pakai 'baju' tu kena pergi ke web Auntie Mozie addon dulu....Aku sempat tulis dalam handphone nokia 3 sekupang (x mahal pun) aku.Dah dapat,aku terus blah takut kantoi..Balik rumah aku pun try la pergi web tu.....

Nie ScreenShot "baju" die....baru "baju"...belum login lagi....


Nie lepas bile korang dah login dalam inboX:


Hehe,nak dapatkan "baju" Uncle Google mail ke???Korang kene ade Auntie Mozie dulu, Uncle Explo x boleh pasal die "jahat"....

First things,pergi ke sini dulu.....Klik jer dalam box bawah





Install dia punya Addon...Tak lame la....tak sampai baper saat...
Restart....

Pastu,Login kat Gmail korang....nampak perbezaan tak??
Sukati korang la nak ke tak nak...ni cuma Info je...

2 comments:

Unknown on 13/12/09 said... [Reply to comment]

ooooo....ni cam kes vista n xp la ek....leh sarung2 baju...

heatzik on 13/12/09 said... [Reply to comment]

hehe sarung jangan x sarung....
tp dalam beta state la...

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha