Anda Pengguna Black SEO


Bagaimana Google Banned Blog anda?

Dah lama dah tak buat artikel kat blog aku.hal ini disebabkan aku suka sangat cari E-book yang free untuk di-download.Seronok juga dapat freebies.Tak payah bayar guna paypal.Google sudeh...


Dalam kesempatan untuk mencari E-book,Saya terjumpa satu E-book tentang SEO.Baru aku tahu terdapat 2 jenis SEO yang ada kat dalam dunia ni.SEO biasa dan Black SEO.Pening ke?Ok..Ok..Anggaplah SEO biasa ni macam Ustaz dan Black SEO ni macam pawang yang menggunakan Ilmu hitam.Serius ni.Black SEO boleh menyebabkan blog anda akan di-banned dan Google takkan lawat balik (index) blog korang pasal korang dah guna Ilmu Hitam.Wuahaha Wicked..

Saya akan bongkarkan satu-persatu cara black SEO ni berfungsi dan mungkin anda sedang menggunakan kaedah ini!Kalau letak semua, kering la idea aku..huhu

Kaedah Black SEO PART 1-Menyembunyikan text pada background Templates

Caranya macam nih.Contoh , lihat blog saya,background warna hitamkan?Untuk menggunakan Black SEO,saya akan menyembunyikan perkataan penting atau keyword pada background template blog saya..Anda semua tak mungkin dapat melihat keyword ini tetapi Search Engine boleh!

Secara literal,pengguna/blogger akan meletakkan seberapa banyak keyword pada background templates mereka untuk dibaca oleh search engine.kemudian mereka akan menyorokkan keyword mereka dengan menukar warna font yang bersesuaian dengan warna background templates.Jadi korang tak dapat lihat keyword tersebut.Untuk melihat dengan mata kasar,simply higtlight page tersebut dengan menekan CTRL+A..hua..hua..hua..Mereka yang menggunakan kaedah ini akan meletakkan seberapa banyak yang boleh mereka letak agar search engine dapat index blog mereka.Namun,baru-baru nih google akan menganggap ianya sebagai SPAM dan juga Black SEO dan akan banned blog tersebut dengan cara tidak mendaftarkan (index) blog anda pada enjin carian google.Padan muka..

Perhatian
Jangan cuba bro...bahaya..silap-silap haribulan kena banned,mau nuffnang earning korang jatuh melepuk..Jika anda sedang menggunakannya,bertaubat lol..

*nota kaki:Akan membongkarkan rahsia black SEO..sila tunggu...!


6 comments:

Unknown on 12/2/10 said... [Reply to comment]

hahahhaha..cara cepat naik..cara cepat lingkup...tobatlah sobat sekalian

Ichigo on 12/2/10 said... [Reply to comment]

thanks for da info.. bagus gak tips ni ^_^

Unknown on 12/2/10 said... [Reply to comment]

fuh! tak sangka macam tu pun boleh kene banned~ tapi aku selalu buat tapi bukan untuk buat tag/label tapi buat hidden watermark untuk post-post aku.

heatzik on 12/2/10 said... [Reply to comment]

@wan fahmi

hehe nak tobat tuh boleh..tp akaun kene wat yg baru..

heatzik on 12/2/10 said... [Reply to comment]

@Ichigo

welcome...tunggu part 2 lak hehe

heatzik on 12/2/10 said... [Reply to comment]

@MrDzy

hmm..bahaya tu bro..jgn ltak ape2 tulisan kat background template...nnti susah...

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha