Siapa Guna Wifi anda.


dah lama aku tak tulis artikel.Sebabnya aku "dipaksa" untuk tinggal di kampung selama 2 minggu lamanya.Hidup aku tak lengkap tanpa connection internet,komputer, dan blog. Hampeh. Menggigil aku tak sentuh keyboard.Tapi tanpa aku sedari duduk kat kampung beri aku idea yang lebih radikal dan boleh
memuhasabahkan diri aku yang tak terurus lagi serta merapatkan lagi silaturrahim dengan atuk aku.


Lihat saja tajuk diatas mesti korang bengang.Siapa guna Line aku!! kalau internet slow mesti rasa ada orang guna/Cilok.








Lalu aku tanya pakcik aku.Beliau suggestkan supaya aku guna software Zamzom ini!Boleh detect siapakah gerangan orang yang guna.So dengan sepantas kilat aku try la.Lepas saja guna,fuh....


Memang banyak juga orang guna wifi aku ni.Geram pun ada.Software ini menawarkan anda untuk lihat dan block IP address.Lagipun software ini free la.


lepas aku tahu IP Address diorang aku terus ambil langkah inisiatif dengan block/Banned/kick IP address diorang.Esoknya mereka semua mengamuk.Sorang-sorang datang umah aku. Lepas itu maki aku pula.Alamak...! Sukahati aku la aku nak block IP korang.Lagipun Korang guna Free jer...Lagi tak guna dan hampeh...



Klik Zamzom untuk download.

3 comments:

mie on 20/1/10 said... [Reply to comment]

aiikk..
bleh plak org lain sound...
kalo bayo xkisah la...
hahhaaaa

Aidi-Safuan on 20/1/10 said... [Reply to comment]

wahahahaha...camtu punya orang pon ade ke? gilo apo. haha

heatzik on 21/1/10 said... [Reply to comment]

biasa la...orang malaysia semua nak free

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha