Halang Spyware yang Menyusahkan





Seringkali aku terkena spyware yang menyusahkan aku.Spyware yang selalu "menyerang" Komputer aku adalah jenis dari rootkit dan dll.Dll bermaksud Dynamic-link library dan bukannya dan lain-lain ya! Jangan salah faham.




Spyware ini kerjanya menyorok.Menyorok disebalik rootkit yang tak berdosa.Penakut betul.Untuk mengesan beliau yang sering menyorok ini aku cadangkan anda semua menggunakan SpyDLLRemover.Software ini berkesan bagi aku.Menggunakan software ini anda boleh detect hidden spyware dan hidden dll yang sekian lama menyorok dalam PC anda yang berhabuk tu.


Jangan bimbang!Software ini menawarkan segala informasi tentang rootkit sama ada yang baik atau yang "jahat".Jika terdapat malicious/suspicious rootkit,process tersebut akan diwarnakan (highlight) dengan warna seperti screenshot dibawah:



Nak lagi maklumat lanjut, layarilah laman web rootkitanalytics ini untuk membaca menu utama keterangan tentang dan ciri-ciri software ini dengan sewenang-wenangnya.Software ini juga compatible dengan OS Windows XP, 2003, Vista, Longhorn and Windows 7.

Berminat untuk download software ini?Klik SpyDllremover   untuk terus download.Saiz fail beliau kecil sahaja.Lebih kurang 1.4mb jer..

2 comments:

tenteraangin on 20/1/10 said... [Reply to comment]

yang pasti adalah percuma

heatzik on 21/1/10 said... [Reply to comment]

memang percuma bro...

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha