Rahsia Uncle Google: Part 6


Aku tak tau nak kate ape tentang Uncle Google yang sorang nie....So,aku call die Uncle Google Simply....Uncle Google Simply ini telah pun "De-googlized" atau Brain-wash Supaya jadi simple-Pimple..

"Kenapa Ko Panggil UNCLE GOOGLE SIMPLY???"




Memang die Simple sangat...Sampai aku pon dah pening nak 'guna' beliau...
Tapi satu kelebihan guna Uncle Google Simply nie...Korang takde lah susah2 Nak tulis Panjang-panjang....

Cuma korang cari jer kotak search yang berkaitan dengan search "Keramat" korang dan...hehe dapat..!!!!

Kalau koraang pergi sane memang korang Pening Giler la....aku pun dah nak termuntah...


Klik sini untuk ke sana...!!

Uncle Google Simple

Tekan jangan tak tekan..!!!



1 comments:

Admin on 18/12/09 said... [Reply to comment]

ni ntuk ping blog ke apa bro? hehe sorry tak faham, tapi macam menarik je site tu walaupun simple..

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha