'Power' kah IQ Anda?




Post kali ini,aku nak tengok sejauh mana kemampuan korang jawab IQ test nie..Senang jer...Korang pergi la laman web ini untuk menguji Ke"power"an IQ anda.. Blogging korang power takkan IQ korang low Power kot...Hehe...Tapi Ingat...!!!Web nie adalah untuk menguji tahap IQ korang dan Ianya Free Of Charge!!! Takde daftar pun...



Aku masuk Web nie dah pening Giler..!!!Satu soalan pun tak dapat jawab...Mungkinkah korang dapat jawab??Adakah anda Seorang yang Power??? Atau hanya minat nak jadi Power Ranger (Jangan Mimpilah...)??

Try your luck!!
This is Your Chance!!
Never Give Up until You Fall..!!!



Seseorang yang gagal sekali tak semestinya gagal selamanya dan;
Seseorang yang Menang tak semestinya beliau menang selamanya;
Ada masa kita gagal,
Ada masa Kita Menang;

Hidup bagaikan Roda;
Sekejap Atas;
Sekejap Bawah;
Sekejap sudut tu;
sekejap sudut nie;
Bla..bla..bla...
(Tak pernah aku tulis camni...tak kisah la korang nak ambil ayat nie untuk kontest Denai hati aku bagi free jer)

Setakat nie , aku baru dapat score 40...
Takpe janji ade dari takde...

klik sini dan Test Ke"Power"an anda sebagai Khalifah di Bumi

IQ aku Power
!

1 comments:

hAnIsAh_aMmRaN on 21/12/09 said... [Reply to comment]

best la bnde ni..dpt 111 je...huhuhu

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha