Rahsia Uncle Google:Part 2


Hari ini, Aku akan berkongsi satu artikel yang memang menyenangkan anda.Tak perlu lagi menggunakan Ares , tak perlu lagi menggunakan Lime wire dan segala mak-nenek yang bersangkut-paut dengan P2P.Perhatian kepada anda ,tidakkah anda tahu,P2P atau Peer to Peer network ni hanya mengundang masalah kepada anda.Biasanya virus mungkin ikut sekali (tak nak caye sudah tapi komputer aku wrecked pasal software P2P nie la...!)




So,Untuk memudahkan anda mendownload tanpa menggunakan perisian yang berpaksikan (cewah) P2P nie,Aku syorkan korang menggunakan pakCik Internet kita, Uncle Gooogle yang baik hati.

Caranya senang banget....

Pergi ke laman web gooogle,(right klik aje gambar google kat bawah nie)
Step ke-2,Copy ayat-ayat killer nie:

"parent directory " /app/ -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"parent directory " DVDRip -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"parent directory "Xvid -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"parent directory " Gamez -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"parent directory " Nama penyanyi atau album -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums


Tukar perkataan yang berwarna merah dengan perkataan sendiri yang anda hajati untuk download..

Trick nie hanya sesuai digunakan dalam Goooooooooooogle (hehe)
Kalau nak senang download,pakai IDM la...Nak IDM (internet Download Manager)?
Klik sini!

2 comments:

Mr. Cuz on 11/12/09 said... [Reply to comment]

info yang menarik ni bro..nnt aku try..buat masa ni xtau nak download pe..ahakz..
aku guna bitcomet jer bro..hehe setakat ni tak de virus lagi..mungkin kaspersky aku boleh menangkis serangan virus lagi..hehe

heatzik on 13/12/09 said... [Reply to comment]

thank u....

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha