Rahsia Uncle Google:Part 4



Veesual.com merupakan search engine bergambar.Web ini aku jumpa mase aku sibuk "sembang" dengan uncle Google...

"ko nak tau tak heatzik,aku de anak name die veesual...Aku rase dah tiba masanya ko bagitau "kewujudan" anak aku lagi satu nie..Kesian die...Mat Salleh tahu,tapi Uncle tak tahu la kalau rakyat Malaysia tahu...~Sob...Sob.."Kata Uncle Google..



So,aku ambil inisiatif dengan membuat satu post berkenaan dengan veesual.com nie..
Memang menakjubkan!Bila aku try search nama blog aku, Tu dia,sekali screenshot keluar...
Hmmm...Aku try pulak laman Yahoo...Pergh...Macam2 ada...Korang mesti nak tengok macam mana muka veesual nie kan?? Nie dia....

Haha,lawa tak!!???Tapi screenshot die ade copyright la...laman web nie sebenarnya dalam "Beta-state" lagi,Kira dalam percubaan la....

Dan loading untuk screenshot pun lambat....Bergantung kepada speed Internet dan juga ke"poweran" komputer anda hehe...

nak pergi sane ke?Klik aje logo Veesual.com tu...

Pesan Uncle Google kat aku.."Wei jangan ko tackle pulak anak aku!!!"katanya."Ye la pakcik oi....aku bagitau jer kat seluruh Komuniti blogger malaysia..tak tau la diorang dengar ke tak...."

0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha