Propito:Satu Cabaran


Amende ntah die cakap "Propito,Bukan namaku"


Cerita bermula masa aku nak ambil SPM lagi 5 bulan,aku jumpa blog


Propito ni secara tak sengaja dalam gudang web Syok.Org....Ntah sape ntah yang letak link propito kat web nie..Mase tu aku belum ade blog heatzik.blogspot.com lagi , malah nama pun aku tak terfikir nak letak heatzik nie!

So,dengan bangganya aku klik la laman web propito nie....Huh tak sangka aku,blog ni tampak iasa je tapi tukang komennye banyak pasar malam kat Sungai Abong(dkat2 rumah aku,sila rujuk uncle google map,kalau takde tanya la jiran sebelah korang mesti diorang tau)...


Dalam benak ati “aku,biar betol mamat nie...!”...Blog nampak biase jer tapi tukang komen berlambak giler...”pakai hape mamat ni sampai blog dia bnyk org lawat....sampai sekarang aku tertanya2...Kepada Tuan punya blog propito,sila jawab aku punyer pertanyaan hehe...Mulai saat itu aku ikut jer perkembangan blog nie..Tambah menarik mamat nie letak gambar anime Naruto..Warghhh DIE HARD FAN!!!


Lepas jer SPM aku terus ambil laptop aku yang telah

di “seal”

oleh bapak aku lalu teros cucuk wayar kuning streamyx....


Tak sangka aku ketinggalan mengikuti perkembangan Propitto nie!!So,aku bukak la satu-satu post die...Post secepik macam taik lalat tapi tukang komen berlambak...!


Modem:Imaginasi penulis jer


SPM da abis..bole enjoy!Siap buat T-shirt

sekadar gambar hiasan,xde kene-ngene



Kesian gambar trafik nie


"Trafik ke blog nie pon Ok gak..Pakai Jin blogger kot propitto nie..."

Satu ari,aku bukak blog propitto,pastu die adakan contest komen propitto,tapi takde hadiah....

HAHAHAHA”pecah Ileum N Duodenum aku...

Sekadar Hiasan...


Tapi lama2 aku terfikir,bagus gak idea mamat nie,so aku join la...Start malam tu aku “berkarya” x sangka aku boleh hasilkan post camni...Setahu aku , blog nie khas untuk trick N tips Computer jer...nampaknyer terpaksalah aku tukar Ideologi aku kepada lebih terbuka sikit (kira macam Dasar Terbuka la..)....


Dari kiri ke kanan:

Carl Marx,Joseph Lenin,Mao Ze DongDingDongDingDong

Semua xde kena-ngene ngan aku maupon propito



Mase aku tgh wat post nie,aku terpikir skit....

Amende Propitto nie????? mamat nie suka makan Mr Potato ke????” Soalan demi soalan Menerjah ke dalam kotak Cerebrum aku...


Lalu,aku buat satu hypothesis,

Mungkin mamat nie amik tanpa copyright dari nama Mosquitto kot...ataupon Propessional”(sebenarnya belambak lagi)...Pikir demi pikir,aku wat satu kesimpulan yang bersimpul-simpul... “Propessional dan Mosquitto,

Hmmm....Prop essional dan Mosqu itto macam mamat nie derived dari pekataan nie jer??” haha...Proppitto....Patut bising.....


Pikir lagi,"pasal ape background warna Hijau???????????!!!!Dalam banyak2 warna dalam dunia nie,die pakai warna Ijau??Mamat nie suke warna hijau kot……."


Bile Tanya pada Uncle Kesayangan ,Uncle Gooogle…


Haha...Mane ntah aku dapat benda nie.....


Ye nak,Hijau tu boleh menyegarkan kite…disamping dijadikan warna yang Official Untuk membuat jelly….BlaBla BlaBla BlaBla BlaBla BlaBla BlaBla BlaBla…….&$^&^# ” malas aku nak layan Pakcik aku yang sewel nie….Baik blah dari sini…..


Pada pandangan realistic dan elastic aku….Hijau nie melambangkan mamat nie suka benda yang pelik lagi melik…Ye la….Takde sape yang nak pilih warna hijau sebagai background blog…nie kali pertama aku tgk orang pakai background warne hijau…Haha jangan marah…


-----END HERE----

CopYRight,Left,Centre,Behind:

Heatzik.blogspot.com

8 comments:

wan2911 on 11/12/09 said... [Reply to comment]

wahaha....best gile entry ni,
da macam blaja sains pon ade..
thumbs up for u :)

heatzik on 11/12/09 said... [Reply to comment]

hehe thanks...

lpas spm...smue bende masuk otak..bile time spm..blur gilerr

Adam on 11/12/09 said... [Reply to comment]

pehhh .. benci ar blog dia kaler hijau taik katak .. hahaha

denaihati on 12/12/09 said... [Reply to comment]

aku suka cerita ni memang power gila. aku pun join games ni dan senaraikan semua geng yg join games ni.

heatzik on 12/12/09 said... [Reply to comment]

Hoho tq all.....

Aku brainstorm smpai malam ntuk wat citer yg x sebeberape nie....

ezanykun on 12/12/09 said... [Reply to comment]

erk.. camne 5 bln sbelum spm lak ek.. bkn dia mula blogging bln november ker..

heatzik on 12/12/09 said... [Reply to comment]

mase tu aku nampak kat syok.org la eZany....pastu ak mula bukak blog bulan nov.....bukak jer...tapi kosong mase tu...

heatzik on 25/12/09 said... [Reply to comment]

hehe~

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha