Notepad ade tab


Hm....Dah lame giler aku tak buka and update aku punyer blog....Pasal aku ade 'Function' skit kat umah kawan aku....Masa aku kat umah kawan aku....ade sorang mamat nie yang 'introduce'kan aku dengan software nie....

Name software nie adalah software Tab...Hehe...khusus untuk orang yang simple dan mahu buat cepat kerja macam aku....cewah...




Tengok dulu screenshot die....
LAYAN....


Dengan adenyer 'Tab' function nieh....korang boleh la buat kerja-kerja korang....Software nie menyerupai firefox dan IE 7 kan???Kat sini kalau korang rajin lawat and tengok update blog aku....Korang mesti dapat software yang best2 and menyenangkan korang semua..

Link nak Download ade dibawah nie..

Notepad+Tab Powerr

Enjoy

2 comments:

Mr ProPiTo on 17/12/09 said... [Reply to comment]

ko ni macam2 la..hehe..
aku tak tahu pun.. mane la ko dapat cari..hehe

heatzik on 18/12/09 said... [Reply to comment]

Hehe....ade lah propito....

Pakcik aku yang bagitau bnyak sngt...aku nie mudah luper...tu yang aku buat blog nie sbagai 'reminder' untuk aku

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha