Firefox Theme Seperti Windows 7 Internet Explorer


Pencarian korang telah berakhir! Jika anda menggunakan Windows XP, dan anda adalah "penagih tegar" firefox,Artikel ini pasti membuat anda rase nak tukar(yeke?).




Aku suka sangat tengok Windows 7 punyer Internet Explorer! Fuh, macam kat dalam dunia betul!Dan aku teringin juga nak tukarkan browser favourite aku ni ke IE Win7!Hasilnya,memang bernas dan lawa!!!Mantap beb!



Korang cuma perlu Browser Firefox,Internet Connection,Whiskas,dan kepakaran otak!Yang lain-lain korang cuma perlu ikut aje step kat sini!

Download fail FF/IE7 Theme  [dot]css/.css yang aku upload ini!Anda cuma perlu xtract dulu! Kemudian,pergi ke My computer,copy keyword ini









Dah copy?Ok ini part yang paling penting!Pastekan ayat tadi dalam address My computer anda.Klik masuk ke dalam fail yang bernama y1hrlkip.default dan cari folder yang nama beliau Chrome.

Anda Ingat tak amenda yang anda extract?Copy fail [dot] css tu ke dalam folder Chrome nie!Langkah emas anda yang seterusnya,download Glasser Add-Ons untuk FF sebagai langkah Ultimate korang.

Ok lepastu,Restart balik Browser FF korang untuk addon tu berfungsi!













0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha