Code Starter:Complete TaskMan.







Anda semua pernah dengar tak Code starter? Software ini merupakan Software Untuk Task Manager.Jika anda lihat Task manager (microsoft) anda sangat simple dan susah digunakan,Code starter ini amat senang untuk lihat startup,directory+module, dans service.

Untuk pengetahuan anda,Software ini juga boleh digunakan untuk mencari process Virus, caranya senang sahaja, cuma tekan bar processes dan cari mana-mana process yang amat mencurigakan anda.Anda boleh kill/Terminate process tersebut hanya dengan satu butang sahaja.

Hehe,Satu hari tu,komputer aku kena serang virus,AVG pun tak dapat kesan.Bila aku try nak scan virus je,dengan automatiknya,Virus tu shutdownkan process AVG.Aku dah cuak giler..Macam2 software antivirus aku guna,tapi semua haram tak guna langsung..Lepastu ada satu member aku yang rekomenkan software ni,so aku cuba la...Pergh sekali aku buka je process guna,Mak datuk!!! Sekali 5 process Virus yang aku jumpa....Aku dengan beraninya kill@Terminate je processnya.Lepas aku kill,aku cari fail Induk dia dan kebiasaanya virus ni suka lepak kat dalam system32.Aku cari nama virus tu yang sama nama dengan process dia lepas tu aku delete aje...tak payah guna AVG ke,Kapersky ke,Nenek Kapersky ke...Hehe solve Problem.So, sampai sekarang aku guna software ni..Yang hebatnya software ni,Virus tak pula shutdownkan Process nya(so,aku boleh buka la)..

Aku rekomen kan software ni la kepada anda semua.Jangan takut bukan besar sangat..tak lebih daripada 1MB pun.Kira macam celah-celah kangkang je nie...

nak download?klik sini:




0 comments:

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha