5 Website Percuma Ubah Background Twitter




Kali Ini mari Kita ubah Twitter Background kita kepada citarasa sendiri.Anda boleh menggunakan mana-mana website yang telah saya sediakan untuk anda guna!Oh ya!Jangan lupa ikutilah saya di twitter


Twilk



Fungsi Twilt adalah membuat profail images rakan anda sebagai background untuk dijadikan background twitter anda.Caranya senang!Cuma beri Twitter id anda dan website ini akan mencipta satu background berdasarkan profail images rakan anda!Ikuti saya di twitter.
TwitterBackground
 

Website percuma ini mengandungi banyak background untuk dipilih.Untuk memasang,anda cuma beri Twitter ID anda dan twitterbackground akan terus automatik install background.Namun website ini tak menawarkan anda untuk mengubah background.Ikuti saya di twitter!

WishAFriends  
 
Website ini menawarkan  anda untuk mengubah background twitter samada dari segi gambar,nama,image dan text mengikut citarasa anda!Cara install mudah.Ia akan direct terus ke twitter anda untuk di-installkan!Ikuti saya di twitter.

 
Website ini menyediakan anda perkhidmatan untuk mengubah Twitter background dan juga pada about me section.Anda boleh upload gambar anda,nama,website/blog,text dan lain-lain.Ikuti saya di twitter!

 
Website ini berfungsi sama seperti website yang menawarkan pengubahan background percuma.Anda boleh mengubah gambar,nama,website url, dan juga text.Setelah selesai,website ini akan redirect ke website twitter untuk installation.Semua free.Ikuti saya di twitter.
Anda semua boleh tukar background twitter tanpa ada rasa was-was!Jadi ikutilah saya di twitter untuk dapat update yang selanjutnya.
 

5 comments:

heatzik on 4/2/10 said... [Reply to comment]

testing2

N on 5/2/10 said... [Reply to comment]

hoho,menarik la =)

heatzik on 5/2/10 said... [Reply to comment]

sorry site blog aku under maintanance untk blog templates...

try la tukar background twitter!

Zikri Husaini on 6/2/10 said... [Reply to comment]

erm banyak jugak ek rupanya ...malas nak tukar background yang lama tuh...kejap lagi tukar lah..dah tahu laman web dia..hehe

heatzik on 6/2/10 said... [Reply to comment]

aku setia dengan background Custom..hua..hua..

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha