Black Google: Satu lagi Cabang..



 Alhamdulilah....Setelah bersusah-payah aku update dan tukar template,akhirnya...Aku jumpa juga template yang aku Idam-idamkan dan senang dipakai.Tambahan pula Template yang aku guna sekarang ni banyak "feature" daripada template yang dahulu....





So, tanpa berlengah masa....

Aku straight to the point aje la...
Semasa aku search template yang sesuai dengan jiwa dan raga aku , aku adalah terjumpa satu web yang memang "Unique"...Black google aku panggil tapi address nya adalah bsaves..(Pelikkan)...Takkan tak tahu,Google nie banyak sangat cabangnya..Antaranya Simply Google yang memang simple , 4 in 1 Google dan macam-macam lagi..(tunggu untuk di-ceritakan oleh aku untuk yang akan datang!)

Tapi,Uncle Google kita yang satu ni nampak lebig dahsyat dan  "power" sikit..!!Kat bawah search engine Black Google ini berkata "412.372 Watt Hours Saved"...Hump..!!Boleh percaya ke nie...Anyways..Fungsinya sama saja..Search Maklumat...!!!



 Link disini.Anda perlu klik sahaja,

2 comments:

Anonymous said... [Reply to comment]

I don't even understand how I stopped up right here, but I believed this submit was great. I do not recognize who you are but definitely you are going to a famous blogger for those who aren't already.
Cheers!

Feel free to surf to my website; taobao agent

Anonymous said... [Reply to comment]

Hello, all the time i used to check website posts here in
the early hours in the morning, since i enjoy to find out more and
more.

Also visit my web-site ... Clean Serv Cleaning

Post a Comment

Follow Me!

 

Copyright 2010 All Rights Reserved | Semua Artikel ini di karang Oleh heatzik | Original Artikel dariUncle Gua..haha